söndag

Alltså hur härlig har inte denna dagen varit?! 18-19 grader varmt och typ sommarväder😍 jag mår så mycket bättre när det är den här halvan av året om man säger så😁 

Idag åkte jag först en sväng med mamma, cindy å wilja på birsta. 
cindy är snart lika lång som mig 😅


wilja köpte skor så jag hjälpte henne å ta på dem 😊

Sen åkte vi en sväng runt alnön å kollade hur det stog till där ☺ Vi stannade till vid vindhem och spikarna för de va sånt härligt väder! 



mamma å wilja




När jag kom hem sen så gick jag å ludde en långprommis på 8 km ☺ man känner i ansiktet att solen har tagit idag. Första gången man gick i tshirt å inte frös👍👌 det är så härligt att känna gräs å grilldofter när man är ute å går hehe 😀 

Nu väntar tyvärr sängen.. 😜 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0