gymmet

Idag efter jobbet stack jag på gymmet. Största dilemmat nu är att förut hade jag 100 meter till gymmet. Nu är det 800 m 😥😅 känns jobbigt haha. Stört 🤣 

Idag va första gången jag gjorde ett riktigt gympass. Benen hade blivit svaga på 3 veckor utan lyfta nått 😒 efter ett par knäböj så va ja helt darrig i dem och kunde knappt gå ner för trappan sen 😝 men nu äre gjort och bara jag får hålla mig frisk å kry så ska jag nog bygga upp de här snabbt igen. 

Jag har bestämt att på måndag är det 1a okt. Då ska jag bli bättre med kosten igen. Har ätit lite för gott ett tag och vill verkligen gå ner typ 6-7 kg innan jul. Borde inte va alltför svårt. Jag sa 10 kg förut men det är lite till å drömma men den som lever får se. 👍 äta perfekt mån-fre. Äta vad jag vill på lördagarna. Det funkade ju i typ ett år så det är bara pannbenet som ska fungera nu.. 😆 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0