varmt

Idag har det varit riktigt toppenväder alltså. Typ 27 grader å vindstilla 😀 Önskar mig detta väder i i 4 veckor under min semester 😉 tack!

Jag å ludde va faktiskt på gymmet förut. Där är det svalt å träna. Annars när det är såhär varmt så brukar jag träna utomhus på morgon eller kvällen. Skönt å ha det gjort iallafall. 

Har börjat vänja mig vid min spegelbild nu så nu får jag skärpa till mig ytterligare. Vill som sagt gå ner en 3-4 kg till september. Det har varit jobbigt nu med maten ett tag. Får kämpa varje dag typ för att inte äta allt för onyttigt.. ändå borde man kunna äta nyttigt och gott på sommarn tycker man. Men samtidigt är det mycket godsaker som lockar. 😋 det gäller att ha bra nyttig mat hemma hela tiden. Är så less på allt jag åt i början. Vill varken se kvarg, keso eller proteinpudding längre 😅 det är svårt att handla för man vet inte vad man vill ha när man är på affärn. Elle joo man vill ha chips, kakor, hamburgare å strips typ 😅 


 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0