Hej å hå

Oj vad längesen jag skrev här. Det har verkligen varit fullt upp sista två veckorna kan jag säga. Jag å ludde har flyttat till en tvåa. Det blev ett snabbt beslut av oss så vi har ägnat åt oss att bära å släpa å slänga och gått upp och ner i trappor 500 gånger men nu börjar vi bo in oss. 😄 det va lite vemodigt i början men nu känns allt väldigt bra ändå. Vi har bott i samma lägenhet i 9 år och den började bli sliten & den va ju för liten åt oss redan från början egentligen. Dessutom har vi ett sovrum nu😃 säng har vi köpt också. Längtar ihjäl mig tills vi får den!! Katterna verkar trivas bra med att vara inne också. Va lite orolig hur dom skulle ta det men det har gått bättre än förväntat. Så skönt! 

Ska försöka uppdatera bättre nu när man fått lite ordning. Ska försöka skriva mer om kosten & träningen också och hur det går med det.👍🙄 nu börjar en ny period i livet helt enkelt. Ett nytt kapitel i boken. 



inger
2018-09-14 @ 10:45:21

Får gratulera till nya lägenheten, hoppas ni kommer att trivas




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0