drying lotion

 
Jag fick den här av min storasyster för ett tag sedan. Dryging lotion från mario badescu. Jag är så glad att jag fick den för nu kan jag typ inte vara utan den! Den håller på att ta slut också så har lite smått panik över det.
 
Detta är verkligen en superprodukt mot finnar. Så fort jag ser att en finne är påväg då duttar jag på lite sånt här på kvällen och låter det verka över natten och finnen är i princip borta nästa morgon. Ibland krävs det två nätter för större djupgående finnar :P
 
Det är två skikt i flaskan ett genomskinligt som är desinficerande och ett rosa som är lugnande. Man ska inte skaka den utan man ska doppa en bomullstuss genom den genomskinliga vätskan ner i den rosa och sedan dutta på finnen. :) köööööp! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0