varm dag

Underbart väder det har varit idag! 24 grader i skuggan. Äntligen en sommardag :) dagen spenderades i viforsen mestadels hos mina föräldrar. Ludde väckte mig genom att skrika att det va så inni helvete fint väder. De ä trettio grader ute!! Upp nuuuu, så lät de ungefär
 Hehe så vi drog rätt snabbt till viforsen där det blev ett dopp i ljungan. 15 grader i vattnet och solen stekte. 

Sen till kvällen så gick jag, zandra och cindy ner till sjön för att bada smilla. Gårdens minsta ponny. Cindy satt på en flytmunk som hon glömde ta upp ur vattnet så den flöt iväg en bit. Zandra vägrade gå ut dit med smilla i ena näven för då va hon tvungen å gå på äcklig botten. Cindy vågade inte simma ut så långt så då återstog bara jag. Å jag hade inga underkläder för jag hade badat med dem förut, eller jag hade ett par ljugrå trosor på mig.. vadå genomskinliga?. ja de va bara å gratulera mig för jag fick näcka å hämta den förbannade munken där ute. Jag sa till zandra att ja nu läre väl komma hundra pers hit ner bara för det! Jag hoppade i å tro på fan att grannens ungar kom ner till sjön. Haha fyfan alltså men de gick bra ändå fick ta klänningen i näven i vattnet å gömma mig med. Typiskt hahah..

Snyggaste brännan fick man idag å :P
inger
2015-06-29 @ 19:51:27

Snyggt med solbränna, men var försiktig, använd solskyddsfaktor.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0