Minusgrader

Just nu är det -3 grader här hemma. Det ska snöa imorgon.. alltså det är fortfarande oktober haha. Det kommer bli en lånt vinter 😜 bytte till vinterdäck igår på ena bilen som tur ä 😀 


Nu ska jag gå och träna. Det blir inomhus på gymmet. Fryser ihjäl ute hehe. Jag har blivit mer frysen nu sen jag börja gå ner i vikt faktiskt. En annan som aldrig frös förut! Veckans mål är att klara -0.4 kg för att klara ett till av alla delmål 👍 det klarar jag va?! ☺ 

Uppe på norra berget
emelie
2017-10-31 @ 11:45:09

Heja heja! det klarar du :D

Frida
2017-10-31 @ 11:55:26

Det klarar du galant :D

Frida
2017-11-01 @ 15:11:33

Hej Emmy,

Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig, har du någon e-postadress jag kan nå dig på?

Vänligen,
Frida




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0