5km

Ikväll blev det nytt rekord på 5 km igen 😄🎉 kapade tiden med med 1 minut!🤸‍♀️ Inget som jag planerade kan jag säga. Jag tänkte mest träna å springa i uppförsbackar för jag är så dålig på det. Förut när jag sprang så undvek jag alltid dom för det va så förbannat jobbigt å springa uppför..  idag när jag kom till en korsning så hade jag bestämt i förväg att jag ska välja vägen som lutar mest uppåt.  Sen när jag vände hemmåt så låg jag bra till och så blev det😄 det känns faktiskt jävligt skönt att veta att man klarar 5 km galant nu. Så slipper man skämmas inför vårruset.. och jag vet att det är en grisbacke sista kilometern där som jag kommer klara av att springa hela vägen upp iår utan att gå! 

Middag idag blev kycklingsallad. Tog faktiskt kort på den tillåmä😜 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0