tisdag

Jag vet att jag inte prioriterar bloggen längre.. nån kanske tycker att jag ska skriva oftare här? Vet inte om jag tycker det är så kul att vara så himla personlig längre och skriva alla tankar och funderingar. Det känns som folk är mer dömande ju äldre man blir. Dom älskar när det går dålig för en. Eller så hittar dom fel i det bra också. Man kan aldrig vara bra nog.. 

Jag skulle nog kunna göra ett inlägg om dagen här annars. Får se om jag hittar tillbaka till att skriva mer här. 🙂 Om jag vill vara så personlig. Många tror dom vet allt bara för man skriver det. Oftast är det inte ens halva historien..  


inger
2018-10-10 @ 16:44:30

Kul att följa din träning tycker jag, få med dig ludde också




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0