Frågor

Hur många högklackade skor har du?
Kanske 25?

klänning eller kjol?

Varken eller. Trivs bäst i jeans, måste jag välja så klänning kanske

gillar du blonda killar ?

Hårfärgen har ingen betydelse för mig men min kille som jag har haft i 8 år har brunt hår :P

Anser du dig själv som en rolig person?

Ja, ja är nog jävligt rolig ibland faktiskt :P

Vad älskar du mest hos dig själv samt hatar mest?

Jag hatar att jag har så svårt för förändringar. Hatar att jag är för snäll jämt också.
Jag älskar att jag har bra självförtroende och ett stort tålamod.

Hur länge har du och din kille varit tillsammans, är du en svartsjuk flickvän?

8 år hade vi nyss tillsammans :).. Oftast inte skulle jag säga. Beror på vad det är. Förändringar gör mig orolig som sagt.

vill du ha barn?

Just nu vill jag inte ha det iallafall.

Hur många syskon har du och hur gamla är dom?

Jag har fyra helsyskon. Zofia 25 år, Jag 22 år. Robert 19 år. Zandra 16 år. Cindy 7 år. Vi står varandra väldigt nära allihopa :)

Har du många nära vänner?

Jag har inget behov att ha många vänner just nu. Jag är med min ena kusin och mina syskon mest och min pojkvän. Det räcker för mig. Blodsband for life ;) Däremot har jag jättemånga bekanta.

Hur ofta tvättar du ditt hår?
Jag tvättar mitt hår 1-2 ggr veckan. Hatar nyduschat hår. Jag tycker det ser bäst ut efter 3-4 dagar. :)

Tar du bort hår på armarna?

Nej, har så pass lite och ljust hår så har inte ens tänkt tanken. :)

hur många operationer har du genomgått?

inga?

vilken bh-kupa har du?

Oftast E

Vad använder du för lösögonfransar? (om du gör det)

Använder aldrig lösögonfransar.

Hur många parfymer har du och vilken är din favorit?
Jag gick faktiskt och räknade nu, tänkte skriva 10 men det var tydligen 17 :P Tänk va fel man kan ha.. Min favorit är nog mina två armani parfymer. acqua di gioia och she

hur lång är du/ hur mycket väger du?

Jag är 1.67 och väger 15 kg för mycket tycker jag :P

brukar du köpa ekologisk mat eller inte. varför/ varför inte?

Jag tänker inte på vad jag tar, utan jag bara väljer det som ser bäst ut.

Röker du? Om inte har du prov rökt? Om du röker hur ofta?

Jag röker inte och kommer aldrig att börja. Har provat en cigarett när jag va fjortis men tyckte det var skit och har inte provat sen dess.

Ger du pengar till fattiga ex räddabarnen eller något?

Nej och skulle aldrig göra. Det kommer inte fram ändå.

har du några djur isåfall vilka och skulle du kunna skaffa fler?

Jag har två katter. Socker och Sirap heter dom och är syskon. Jag älskar djur och skulle lätt kunna ha en stor bondgård i framtiden med hästar, getter, hundar och hönor men om det blir så får vi se :P

Favorit-drink?

Jag gillar pina colada men det bror på vem som gör den också.

Är du för eller emot abort?

För såklart.

 

Anonym
2013-09-01 @ 13:29:02

Evigt blod ... Älskar vår familj




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0