Goddag

Mitt liv består mest av jobb och träning just nu. Glömmer bort bloggandet hehe. Är ju mest aktiv på Instagram. ☺ godistjejen heter jag där för er som inte vet..  

Igår testade jag på ett nytt gym som jag inte varit på förut. Dom hade öppet hus så jag passade på. 

Just nu kämpar jag med kosten kan jag säga. Träningen har jag verkligen hittat. Tycker det är jättekul men maten alltså..😥 det är så svårt. Jag vet att jag tänker fel. Man ska tänka att man ska må bra och det gör jag ju. Men ändå duger det inte för jag vill se att siffrorna på vågen minskar. Jag ser också att cm försvinner på mig men jag vill fortfarande gå ner 15 kg till. Aahh jäkla hjärnspöken alltså😆 ni ska veta att jag inte har som mål att väga 60 kg. Så fixerad är jag inte. jag vill bara slippa va överviktig nån gång i livet typ 😅 

mina nya naglar







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0