borta :(

Alltså jag hittar inte min kamera. :( Hoppas den är hos sara eller nån!

Idag var jag på systemet för första gången. Snacka om att man inte har någon koll alls. Vet inte vad någonting är eller hur man ska dricka det, vad man ska blanda med om man ska blanda ut det med något osv.. haha virrig brud. Mamma hade tipsat mig om körsbärs-öl så det köpte jag iaf.

Har hunnit med en jogging runda också. Har fått in träningen så bra nu så jag får typ dåligt samvete om jag inte tränar en gång om dagen. Men måste fortfarande skärpa mig med käket. Ludde köpte värsta mega påskägget som bara står och glor på mig och skriker ät mig! Har stoppat undan den längst upp i skåpet och hoppas att jag glömmer bort den. På helgen äre okej med godis men inte på veckorna. :-P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0