4. Do you like wearing foundation? If so, what's your color & favourite?

Jag tycker om att ha foundation för min hy blir såå mycket snyggare av det. Har rätt kass hy och jag tycker det inte blir så bra om jag bara kör med concealer.

Jag har inte hittat den rätta foundationen än. Har testat hur många olika märken som helst men aldrig varit riktigt nöjd. Oftast tycker jag att dom inte sitter tillräckligt bra eller har för dålig täckning.

På sommaren försöker jag vara utan så mycket som möjligt. Då kör jag bara på mascara. Den här sommaren har jag inte ens haft en färgad dagkräm. Duktigt av mig :)

Så till saken nu. Favorit foundation. Kan nog inte säga någon just nu alltså. Ska köpa en ny nu snart igen så vi får se va det blir då. Tips någon?

fia
2011-08-09 @ 17:26:11
URL: http://zofiaandersson.blogspot.com

Jag kör på Mary Key.. finns olika grader av täckning.. Jag tycker dem är bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0