elljuspåret

Ikväll blev det fyra km löpning i elljuspåret. :) Alltså man måste verkligen planera in träning. De glöms ju bort så lätt. Jag kan tänka typ att "de va bara några dagar sen jag sprang" och när man kollar jaha, då vare en vecka sen. Vips där sket sig tre dagar löpning i veckan som man tänkt. Klockan går ju så sjukt fort efter jobbet. Jag gillar att springa på kvällen runt åtta tiden. Mindre folk ute, svalare och man ha hunnit varva ner lite. Men vips så är klockan nio och jag kan absolut inte va uppe till halv tolv på en vardag då är jag död på morgon alltså. I-lands problem.....dags å dra fram kalendern å planera in träning. 

Aja iallafall så höll jag bra fart idag sista två km. Runt 7km/h. De måste jag hålla för att slå min gamla tid på tjejmilen från förra året. Sakta men säkert går det framåt. Svalde några flugor på vägen som extra protein haha. kanske va det som gjorde ett?????? ;)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0