Önskelista

Tänkte att man kanske ska skriva sig en liten önskelista. Fyller ju år på sön 😉 


Jag skulle nog kunna dra en jäkligt lång önskelista.. får se vad jag kommer på såhär på direkten. 

Stekpanna, linda hallbergs infinity palette från lh cosmetics, en ny soffa, utemöbler, en egen bärbar dator, en systemkamera, parfymen pure poison från dior, glitter till ögonen från make up store, läppstift i färgen lavender från make up store, boken "the girl with the lower back tattoo", nya bestick, makeup penslar, glitter färg och stenar till naglarna, armbandsur, en mindre väska där plånbok och mobil får plats, presentkort på olearys, laura mercier bronzed butter face, kerstin florian correcting at home professional peel, presentkort hos frisören, cover fx custom cover drops, och såklart en resa! 

Alltså jag skulle kunna gå på och på om skönhetsprylar 😅 så jag stannar där tror ja 😃 sen finns det såklart kläder å sånt och skor som jag vill ha. Alltså jag kan önska mig hur mycket som helst. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0