Weleda skin food

Jag tänkte tipsa er om en liten favvo produkt. En ganska ny favvo produkt. Weleda - skin food. 


Det är en universalkräm som passar till hela kroppen där det kan behövas extra fukt. Jag gillar att smörja in mina fötter och händer med denna och speciellt armbågarna. Varje gång jag smörjer in händerna smörjer jag även armbågarna och denna gör verkligen susen alltså! Man känner hur den sugs in och verkligen återfuktar utan att bli kladdig. Den passar perfekt på kvällen innan man ska sova. Den är väldigt fet och "salvig" med en doft av salva och citrus. Luktar gott och väldigt vårdande 😜 den här lä ju bli ett måste i vinter.. inte dyr heller. Runt 50 lappen för en liten å 100 för en stor tub. Jag tycker ni kan gå å lukta å prova denna på affären 😊 ja detta blev en favvo direkt för mig iaf! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0