Lördagsmorgon

Älskar när man kliver upp på lördag eller söndag morgon å får ägna sig åt en riktig härlig hudvårdsrutin. Man kan ta tid på sig å verkligen götta ner huden med grejjer. jag börjar med att tvätta ansiktet med en rengöring. En mild rengöring helst eftersom man bara har sovit. Idag använde jag unani il-luminate milk cleanser som jag fick i en glossybox för ett tag sen. Vet inte riktigt om jag gillar den egentligen. Om jag har den för länge på huden så svider den. Nån mer som får så av den? Efter det så kör jag på en ansiktsmask, idag blev det flash radiance mask från decleor. En mask som är klar på bara 3 minuter. Den ska väcka upp ansiktet och lyster. Sen det roligaste, att smörja in ansiktet efteråt. Först sprayar jag ett ansiktsvatten över ansikte och dekolletage. Jag köpte en resesprayburk på hm som jag häller mitt ansiktsvatten i. Tycker det är så smidigt. Sen tog jag den sista serum ampullen från babor. Tycker de är lite läbbigt med glasampuller. Man ska ju lixom bryta av dem. Kan det inte hamna glas i flaskan lixom? 😜 men dom har väl konstruerat dem så det inte ska hända såklart.. efter det blev det en fet dagkräm från decleor. Klart! 😁👌 just det emellan där så slängde jag på en ögonkräm från decleor också. Men hur ser eran hudvårdsrutin ut? 

Anonym
2017-02-18 @ 12:12:25

Gillar dessa inlägg då du skriver lite längre. Gärna om hudvård också 😃👌




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0