Nattmaskare

Igår smörjde jag på mig en nattmask från PC. Och idag vaknade jag helt återfuktad och len. Älskar när man går till badrummet på morgonen och ansiktet känns totalt återfuktat och ser så välmående ut. Jag rekomenderar verkligen nattmasker. På morgonen drar jag bara en bomullsrondell med ansiktsvatten eller micellärt vatten på ansiktet och sen följer jag upp med serum, olja och ansiktskräm. Nu på sommaren blir det extra med spf såklart.. specillt nu när jag har semester så får min hud lite extra kärlek på morgonen i och med att man har tiden. Annars blire bara ansiktsvatten och dagkräm. Möjligtvis serum beroende på hur trött jag är 😜 


Nån som har tips på en riktigt bra nattmask? Jag gillar den jag har mycket, den ska passa för den mest känsliga hud också. Jag är nyfiken på beaute pacifique-instant hydrating mask...

En favvo ☺
Man ska inte bli rädd för den fula tuben 😅😉



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0