Söndagkväll

Redan slut på söndagen. Känns extra jobbigt idag på nå vis. Brukar väl ha lite söndagsångest men idag har de vare extra mkt. Vet inte varför 😔 


Idag ha vare en typisk söndag annars. Solen sken men de va bara 1 plusgrad så man gick ut på altan å sola en sväng sen fick man gå in å värma fötterna hehe. Städa å grejja lite här hemma. Har rensat ut vintergarderoben. Två stora svarta säckar åkte ut i förrådet och en påse me skor. Skönt å ha de ur världen. Mot fem tiden så åkte jag å fika en sväng hos syrran å hennes sambo björn för han fyllde 31. Sen blev de raka vägen till gymmet för å bränna bort kakorna 😆 
Ja tränade på bra idag faktiskt. Känns i kroppen att jag kommer ha träningsvärk imorgon.. hitta en bild från när jag va 18. Målet är väl att se ut sådär nångång i framtiden igen 😄

Jag när jag va 18 år och cindy va väl 4 😉
Inger
2017-03-19 @ 22:32:28

Duktigt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0