Codage micro peeling mask

Testade en ny peeling mask igår. Den kommer från franska märket codage och heter masque micro-peeling. Fransk hudvård är riktigt bra. Många bra märken kommer därifrån typ filorga, avene, decleor, carita, sampar, biologique recherche m.m jag är väldigt nyfiken på den sistnämnda men det får bli i framtiden 😉 


Iallafall, den här masken va ruggigt bra! Kanske det starkaste jag testa för hemmabruk. Det sved ordentligt i fejset i typ 10 minuter. Man skulle ha på den i 20. Den innehåller både bha, aha och fruktenzymer. Den ska lösa upp porer, stimulera cellförnyelsen och avlägsna gamla hudceller å det tycker jag den lyckades med galant. Den passar speciellt dem som är yttorra vilket jag är. Efteråt var jag rätt röd i ansiktet så jag kommer fortsätta att använda den här på kvällen innan jag lägger mig. Körde serum, olja å nattkräm efteråt å vaknade upp med en riktigt fräsch hy. 

Jag älskar ansiktsmasker å har provat många å alla ger inte resultat men den här såg man skillnad med. Så vill man ha nått som faktiskt gör skillnad köp denna 😁 

Jag uppskattar en mask för en tjuga också ibland bara för avslappning men ibland behöver man helt enkelt nått som fungerar å tar bort allt de trista på riktigt 👌 jag köpte min på skincitys hemsida ☺ typ min favorit hemsida. Kan glo där i timmar å ba läsa om olika hudgrejjer😆

Anonym
2017-09-07 @ 22:25:02

Testa den lila glamglow masken, alla glamglow ska va bra men jag har endast testat den lila o wow, säger jag bara

Svar: De ska jag absolut göra. Tack för tipset 😀
Emmy Andersson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0