Demons in my head

Att sätta mig själv i första rummet, Det är nog min sämsta egenskap. Ibland tänker jag bara att jag ska skita i alltihop som jag skapat och byggt upp. Bara för att få börja om till något bättre. Nått som jag tänkt mig. För inget hitills i mitt liv har blivit som jag tänkt mig. Helt ärligt.. de kanske är hemskt att säga det men samtidigt är jag inte rädd för att säga sanningen. Det har jag aldrig varit. Folk kan typ bli shockad av det jag säger men det är ju bara för ingen vågar säga det dom tycker och tänker på riktigt för dom "skäms" eller vill hålla nån slags fasad uppe. 


Sjukt jobbigt när man tänker såhär. Men alla människor är så upptagna med att må dåligt själv att dom inte märker att sina närmaste mår ännu sämre..


Får gå och lägga mig så jag sover bort mina bekymmer 😜 

Sara
2017-09-19 @ 06:10:25

😭

Sara
2017-09-19 @ 06:10:28

😭

Sara
2017-09-19 @ 06:10:29

😭




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0