Maria nila och olaplex

Jag måste slå ett slag för maria nilas serie heal. Har testat förut men nu köpte jag dom igen via glossybox. Och dom är så bra!! Jag har haft problem ett tag nu med torr hårbotten som kliar. Så fort jag började använda dessa igen försvann det! Sen har jag också börjat med olaplex emellanåt. Många säger att det är drygt men det tycker inte jag. Sen kostar en liten flaska typ 250 spänn så det är dyra droppar. För mig räcker en flaska max 5 ggr. Men mitt hår känns mycket friskare av det så har gjort två 'kurer" nu med det. ☺ 


Heal serien luktar typ persika och maria nila är ju veganskt och cruelty free. Olaplex luktar typ.. ja ingenting. Väldigt lätt fruktigt kanske. Jag kommer lätt fortsätta köpa heal serien alltså. 👌 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0