5km

kom precis in efter en 5 kilometers löprunda. längesen jag sprang den sträckan. blir lite sur för jag sprang typ 1 1/2 minut segare än mitt personbästa. men jag vet att jag kommer slå det så fort det blir bart på backen. nu vare bart på vissa ställen å så himla moddigt på andra. klev ner med hela fötterna i iskallt vatten, gick inte att undvika 😅 först tänkte jag springa i tunneln under motorvägen men där tvärvände jag när jag såg att det var en halv meter vatten i hela tunneln.. 

känns ändå skönt att jag vet att jag klarar den sträckan nu. 12 juni är det vårruset här å då ska jag springa jävlar anamma 😉

kostmässigt har jag varit lite friare på gott och ont. har inte varit lika sträng mot mig själv men nu känner jag att jag kan bli det igen ☺ man måste få tare lite lugnare ibland å köra på hårdare när man känner för det. ska gå ner 4 kg till midsommar tänkte jag iallafall. det borde jag klara innan tillåmä 👍 

hon som älskar sina bollar 😆





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0