fredag

God förmiddag. Eller godmorgon för mig för jag klev upp för en halvtimme sen hehe..  

Jag har sagt upp mitt medlemskap med viktväktarna. Det går ut på söndag. Det känns som rätt väg nu. Jag kommer att börja räkna kalorier istället med lifesum. Viktväktarna funkar hur bra som helst egentligen men jag känner att jag borde klara mig nu på egen hand. Sen tror jag att det passar bäst när man inte har nån kontroll alls på sitt matintag. Precis som jag hade i början. Dessutom är det rätt dyrt 😜 men för mig va allt det där värt det. 

Det borde gå bra att gå ner i vikt om man håller sig stadigt runt 1500 kcal per dag. Med viktväktarna kunde man äta allt mellan 800-2000 kcal å ändå hamna inom sina dagliga points. Så med kaloriräkning borde man få en stadigare viktnedgång om man håller sig till samma varje dag. Det är ju därför man gick ner mycket vissa veckor och lite vissa andra med viktväktarna. 

Jag får se hur det går helt enkelt. 😀 jag känner mig ändå peppad att köra igång riktigt igen efter min semester. Vägde mig idag. Har gått upp 2 kg. Inte farligt ändå på 4 veckors semester. Den stora skräcken för oss som ska ner i vikt är ju semester 😂 jag tänkte först att fan vilken sopa jag är som gått upp 2 kg. Men vafan 2 kg kan man ju skita ut typ.. jag behövde de här ändå för att känna mig peppad igen. De va så jäkla trögt här i april Maj. 

10kg till jul. Det är 2 kilo i månaden. Överkomligt ju?! 🙂 får se hur det går 😀 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0