snabbt

Ikväll sprang jag en kort runda det snabbaste jag kunde ca 1.5 km. Hade inte med mig nått. Ingen mobil, inga hörlurar, jag bara sprang. Rätt så najs ändå. Kändes lätt. Man måste ju träna på att öka farten. Jag tycker det passar mig bra. Jag har sprungit kortare sträckor några gånger och ökat farten rejält. Jag trodde inte jag skulle kunna slå min bästa tid på 5 km som jag hade på 26 minuter nyss men den slog jag ju i måndags med över 3 minuter. det lä ju vara tack vare att jag tränat på fartökningen. 😄 jag gruvar mig lite varje gång jag ska springa för jag tror att det fortfarande ska vara så jäkla jobbigt. Men varje gång jag tar mig ut nu så är det lättare än jag tänkt. Det är så skönt! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0