olika

nu i jul och nyår har jag träffat mycket olika människor som jag inte träffar sådär jättofta. jag tycker det är väldigt intressant för man märker verkligen vad olika man tänker. familj till familj, vart dom bor i landet, olika åldrar och intressen. vad som är snyggt utseendemässigt, hur man tänker med barnuppfostran och bara allmänt folkvett är så himla olika. inte undra på att man blir lite tokig ibland asså hehe 🤔 och det som är riktigt intressant är att folk oftast inte accepterar att man tycker och tänker olika. jag tycker bara det är kul att få höra andras åsikter och deras förklaringar till varför dom tycker si eller så. oftast får dom en tankeställare när nån faktiskt frågar 😁 lite av ett intresse faktiskt att få höra va knäpp folk kan vara 😅 jag slutar aldrig förvånas. den mest knäppa av dem alla är väl jag själv hahaaa 😅 vet inte riktigt vad jag ville med det här men de är säkert nån som känner igen sig 😉




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0