måndag

Idag har man jobbat i vanlig ordning sen drog jag å ludde på gymmet direkt efter jobbet. Jag som inte tänkte anstränga mig så mycket eftersom vårruset är imorgon men det gick ju sådär 😆 hoppas att jag inte får jättemycket träningsvärk tills imorgon hehe. Blev ändå typ en och en halv timma på gymmet. Provade bänkpress, de va ett tag sen. Jag har ju tagit 50 kg men det var för två år sen. Orkar tyvärr inte det längre 😞 dels har jag inte tränat det så mycket plus att jag har väl förlorat lite muskler i och med viktminskningen. Det får man räkna med. Men de bygger jag snart upp 😉 40 kg klarade jag några gånger idag så inte allt för långt ifrån. 👍 jag gillar ju att träna underkropp mest. Typiskt tjejer va 😆 

nu måste jag sova så jag är någorlunda pigg till imorrn. Mitt mål är att springa på 32 minuter. Blir spännande 😄 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0