halloj

jag tänkte uppdatera er lite om viktläget 😉 förra veckan var en kämpig vecka med en liten svacka. det var inte så att jag förlora mig totalt utan det var jobbigt i tankarna. tydligen är jag ganska stark ändå och kan välja bra även om man är supermega sugen men motivationen har inte varit på topp. 

alltså jag har kommit halvvägs. nu är jag mycket mer bekväm med mig själv. jag kan ha i princip alla mina gamla kläder igen. åsså vet man att det är lika långt kvar men på nått vis är man ganska nöjd ändå. ja ni förstår dilemmat hehe. jag vill definitivt gå ner minst 10 kg till men känner att jag inte har lika bråttom med det. å den tanken skrämmer mig lite samtidigt som det är skönt att känna så. den skrämmer mig för tänk om jag spårar ur. lite lite i taget så är man tillbaka på ruta ett. men det är skönt att dra ner på takten också. det ska ju hålla hela livet! ja det är inte lätt 😜 

jag har ändå varit rätt duktig denna vecka så det visar sig på invägningen på fredag hur det har gått. vem vet snart kanske jag får världens kick bara för solen har börja tittat fram.

bjuder på denna bild. 20kgs skillnad




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0