löprunda

Jag startade denna lediga torsdag med en löprunda. Jag brukar inte springa tidigt på dan utan mest på kvällen så de blir lite annorlunda. Jag slängde i mig en Proteinshake till frukost innan jag stack iväg. Jag kan inte äta en mega frukost å sen springa då blire knas för mig. Men jag märker att jag har mer energi om jag springer på kvällen också faktiskt. När jag hade 1 km kvar så möter jag Charlotte kalla på rullskidor då fick jag en extra energiboost😉 när jag kom hem slängde jag i mig nå ägg å en avokado. 👍 

Ikväll ska jag träna tabata igen så det blir två pass idag. Tänk om man alltid kunde få ihop det 🙄 imorgon är det invägning, då hoppas jag att jag har gått ner det jag gick upp efter en veckas svullande med födelsedagar, Tyskland å sista april gotta😆 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0