pw

Idag tog jag å ludde en pw i solen i en timma. Har fått frågor om ludde också har gått ner i vikt och det har han. 30 kg totalt från maxvikt men 25 kg sen jag började med viktväktarna. 😃 första månaden så åt han det jag lagade å gled med på lite räkmacka sådär men sen gjorde han också mer aktiva val som att tacka nej till fikabröd på jobbet å åt inge godsaker hemma. Han började också dricka typ cola zero å annan lightdricka som jag hade börja druckit istället för vanlig dricka. Först va han lite skeptisk till just lightdricka men nu tycker vi det är minst lika gott. Man detoxar verkligen smaklökarna när man drar ner på sockret.  Helt plötsligt kan vi tycka att morötter å kyckling är jättegott och det behövs inget mer. Sånna "rena" smaker skulle vi aldrig ätit förut. 

Han mår tusen gånger bättre nu. Han har fått en helt annan energi. Orkar och vill göra saker istället för att bara orka jobba och sova. Han slipper även springa på toa på nätterna. Det har vi fattat nu att sockret gjorde att han blev värsta pissnödig hela tiden. 😆 man tänkte typ diabetesvarning men vi har testat blodsockret å de va bra 👍 

Den här veckan har vi gått promenad varje dag. Man passar på att va ute i solen å även umgås med varandra. Kul tycker jag 😃

Ludde är väldigt duktig å säga nej till massa gotta. Han har en jävulsk karaktär. Det har inte jag kan ja säga. Jag tycker det är fett jobbigt att stå emot godsaker men har han bestämt sig då äre bara så. Önskar att jag också hade den viljan 😆 





Sara
2018-05-11 @ 00:13:20

Ludde blir mer och mer lik walter white 🤣😂




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0