slut

Nu ä man helt slut efter tre träningspass idag. Börja ju dagen med löpning. Sen gick jag å ludde en timmes promenad och så blev de ju tabata nu till kvälla. Samtidigt känner jag mig inte sliten. Har tränat 2-3 gånger om dagen i 5 dagar i rad. De har fan funkat bra. Iallafall när man kombinerar styrka å löpning med prommis. De borde visa sig på vågen imorgon ☺ 


Provade nicks coconut bar förut. Helvete va god den var. Som en bounty fast nyttigare 😉 jag älskar ju kokos! Kommer definitivt köpa denna igen. Som godis på helgen typ för den innehåller i princip inget protein så de va synd men man slipper ju sockret iallafall 👍 jag är kräsen som fan på bars. Tycker alla smakar torrt, konstgjort, knepig eftersmak osv 😅 
Den här bonaquan va svingod också. Den innehåller fruktjuice så den var inte kalorifri men det va bara typ 50 kcal i hela flaskan 😊 tummen upp för smaken 👌👍 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0